مزيكا فور ايفر

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مزيكا فور ايفر

مزيكا فور ايفر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مزيكا فور ايفر

أفلام عربى _أفلام اجنبى _كليبات _أغانى_ صور_ العاب_ يرامج

أسرة منتديات الــــعــــــوامـــــــــة تتمنى لكم قضاء أسعد الاوقات معنا زائرنا الكريم اذا كنت لم تسجل معنا فلا تتردد وسارع بالتسجيل فى المنتدى

المواضيع الأخيرة

» عيد ميلاد سعيد يا احلى واجمل محمود فى الدنيا
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالثلاثاء مايو 07, 2019 3:13 am من طرف المجلة

» احدث صور كيم كرديشان وزوجها & Kim Kardashian and Kanye West's
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالخميس مايو 08, 2014 1:12 am من طرف MADOO

» نكته واحده بس بس ان شاء الله هتعجبكوم
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالسبت نوفمبر 30, 2013 8:36 pm من طرف ميما محمد

» صور وأسماء شهداء الجيش فى رفح
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالسبت نوفمبر 30, 2013 8:35 pm من طرف ميما محمد

» عايزة ترحييييييييييييييييييييب
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالسبت نوفمبر 30, 2013 8:32 pm من طرف ميما محمد

» طريقة عمل اللحمة الباردة
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 12:15 am من طرف ميما محمد

»  مجموعة صور كيم كارداشيان
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالخميس يناير 31, 2013 1:34 am من طرف MADOO

» همسات شمس الزمان
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2012 9:40 pm من طرف شمس الزمان

» شرح الشركة العملاقة Big Money PTC للربح من الانترنت من اول التسجيل وحتى مسكـ الفلوس باليد ارجو التث
اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Emptyالسبت سبتمبر 22, 2012 4:08 pm من طرف MADOO

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

لا يوجد مستخدم

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 6 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 6 زائر

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 114 بتاريخ الجمعة سبتمبر 30, 2016 11:23 pm

Histat

2 مشترك

اعترافات قلب مجروح من اعز الناس

الاميرة نور
    الاميرة نور
    مراقب
    مراقب

انثى الابراج : الحمل

نقاط التقييم : 2
    تاريخ الميلاد : 01/04/1990
    محل الاقامة : الاسكندريه

اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Empty اعترافات قلب مجروح من اعز الناس

مُساهمة من طرف الاميرة نور الأحد فبراير 28, 2010 4:48 pm

اعترافات قلب مجروح الموضوع مفيش فيه اي نوع من الامل لانه بيتكلم عن حالة موجوده في قلوب ناس كتير اويو يا ريت يا جماعه لو حد هايتعب او يتشائم بلاش يكمل قراءة لاني مش عاوز اشيل ذنب حدانا عارف ان الكلام ده يمكن يكون مش جديد بس يمكن في ناس منكم حاسين بيه و مش لاقيين حد يقولوله عليه وممكن ناس تانيه تقول ان ده رد فعل زياده عن اللزوم تجاه الحياةبس دي اعترافات قل بشاف كتير من الدنياونفسه يتكلم و يقول اللي جواه.....
    الناس بتقول ان اي قلب مجروح مع الزمن و الوقت بيتداوي و بيرجع زي ما كانك أنه لسه قلب فاضي و جديد و لا شاف هم و لا شاف حزنوانا مش قادر اصدق الحكاية دي لكن اللي اعرفه و متأكد منه ان القلب المجروح مهما عدت سنين عمره ما هايرجع تاني زي ما كان جروح القلب كتير اوي ومش لازم جرح القلب يكون من حب راح لأجرح القلب و كسرته بتكون من الناس و من الحب و من الحياة كلهاحساس صعب اوي انك تبقي عايش بقلب مجروح بتلاقي قلبك بيتقطع و انت واقف و مش قادر تعمل اي حاجه عندك احاسيس كتير مش فاهمها و مش عارف مصدرها و مش عارف تهرب منهااحساس بالضعف بالخوف احساس بألم فظ يعألم بيأن في قلبك ليل و نهارقلبك بينزفو بيتقطع قدام عنيكو بيتوجعوانت واقف مشلول مش عارف حتي تنقذ منه و لو جزء صغيرزي ما تكون محبوسة حاجه كبيرة اوي جواكزي ماتكون متقيد بسلاسل عمرها ما هاتتشال من عليك نفسك تصرخ نفسك تتحرك في اي اتجاه تاني غير اللي انت ماشي فيه نفسك تقول آااااااه لكن الكلمة محبوسة في صدرك و مش قادر تطلعهايااااااااه علي الحياة ياااااه علي الناس اللي مش بتحس بيكوعلي قسوة القلوب الللي حواليك و حياتك اللي بتسوء يوم عن يوم
    .............
    وفجأةييجي أمل ييجي حبي لملم الجرح ويداوي شوية بشوية تبتدي تحس تبتدي تحب يبتدي قلبك يدق من جديد تبدا جواك حياة جميلة و حلم صغير عاوز يرتوي بالحب علشان يكبر

اعترافات قلب مجروح من اعز الناس SadMan
    وزي ما الحب جه فجأة بيروح برضو فجأةوتلاقي قلبك بعد ما ابتدي انه يحس بالحياةابتدي يموت من اول و جديدوالالم اللي كان قلبك متعود عليه بقي افظع و اقوي لانه ألم من قلب كان قرب يموت و عرف معني الامل و فقد الامل ده حتي قبل ما يشوف ملامح هتحس الحياة بتموت جواك مع انك عارف انك عايش و كل الناس حواليك عايش ينبس لما تبص لنفسك في المرايةبتلاقي حطام انسان بتلاقي جسد من غير روح بتلاقي احلام متكسرةبتشوف قلب بينزف و نزيفه شديدوالامل اللي كان ممكن يحيي قلبك من جديداو حتي يلملم جراحه..... راحراح الامل راح الحبراح الحلم اللي كنت لسه هاتبدأ تحلمه راح الاحساس بالراحه اللي عيشته لأيام معدوده جوه سنين عمرك الطويلة اللي كلها ألم وتبص علي الناس اللي حواليك تلاقيهم عايشين بيضحكو ابيحبوابيحلمواوأنت واقف مكانك مش قادر تنقذ قلبك اللي بيموت يموت؟؟؟؟؟؟لأ انا قلبي مش بيموت ده قلبي خلاص مات أيوة فعلا قلبي مات فين دقات قلبي؟!!
    فين احساسي بابسط الاشياء في الكون؟!!
    مفيش مفيش احساس بأي شيءمفيش متعه مفيش سعاده مفيش احساس حتي بنبض قلبي.......
    لكن في حاجه جديدة ابتديت اعملهافي ابتسامه ابتديت ارسمها علي شفايفي بخدع بيها غيري علشان ماشوفش نظرة عطف في عيني موبخدع بيها نفسي لما اشوف نفسي في المرايةوبخدع بيها روحى علشان تفضل في جسمي عايشة لغاية ما ييجي اوانها و تسيب الدنيا هي كمان يمكن ساعتها ارتاح يمكن في الموت راحه للألم اللي مالي حياتي كلهايمكن؟؟!!!!!
    أحاول اسيب الدنيا و اموتبس هاموت كافر يعنيلأ إلا ربي و دينيانا خسرت احساسي وخسرت حبي و خسرت نظرة للحياة بعين سعيده لكن مش هاخسر ربي و لا دينى طيب هاعيش ازاي ؟مش لو اصلا كنت عايش؟هاقضي ايام و خلاص بتعدي عليا ليلها زي نهارهاألم و تعب و حسرة و ندم يا ريت انا كنت زي باقي الناس ادوس علي غيري برجلي و لا يهمنى يا ريت كنت يا قلبي قاسي يا ريت كنت واحد تاني غير نفسي في مكان غير المكان في زمان غير الزمان مع ناس غير الناس يمكن كنت اقدر اعيش يا ريت يا ريت يا ريت
    ................................
    وبيفضل سؤال دايما جواك...
    يا تري في قلب تاني ممكن يكون حاسس بنفس احساسي ده؟؟والاجابة............................... مش موجوده

آسفه ان الكلام ده حزين وكله تشاؤم بس ده كلام من قلب تقريبا فقد الاحساس بالحياةدي حالة عشت فيها فترة من عمري و شفتها في عيون ناس تانيه كتير اويمش قادرين انهم يتكلموا و يعبروا عن اللي جواهم بس للاسف لاني عشت اللي هما عايشينه بقيت بقدر اشوف حزنهم في عيونهم و اقرا كل اللي جواهم من غير حتي ما يتكلموا....

وفي النهاية دي مجرد اعترافات لقلب مجروح وده مجرد كلام نفس قلبي و قلب غيري يصرخ بيه ويمكن مش قادرين نقوله و بنكتبه في ورق و نقطعه انا مش استخدمت اللغة الفصحي لان دي مجرد تعبير عن احساس و أسفه اني طولت في الموضوع بقى يا رب مش يكون حد منكم زعل منى وفي النهاية ده مجرد رأي او وصف لاحساس يمكن يكون غلط او صح

بس نصيحه منى بلاش نثق فى ناس متستهلش الثقه دى ولا تدى قلبك لحد ميستهلهوش
    نــــونـــــــــا
    اعترافات قلب مجروح من اعز الناس 5856
    زائر
    زائر

اعترافات قلب مجروح من اعز الناس Empty رد: اعترافات قلب مجروح من اعز الناس

مُساهمة من طرف زائر الأحد فبراير 28, 2010 5:38 pm

كلام جميل جد اا يا نونا
    بس القلب يا ما بيدارى كتير من احزان والقلب الى عنده الجرااه بالاعترافات دى بجد ربنا يكون فى عونه
    ب انا افل انه يدارى من غير اعتراف لانه كده او كده مجروح مجروح ويمكن يتعب اكتر بعد الاعتراف
    دى وجهه نظرى
    وشكرا ليكى يا نونا
    ميما محمد
    ميما محمد
    مراقب
    مراقب

انثى الابراج : الميزان

نقاط التقييم : 3
    تاريخ الميلاد : 23/09/1990
    محل الاقامة : الاسكندرية

مُساهمة من طرف ميما محمد الأحد فبراير 28, 2010 8:22 pm

اعترافات قلب مجروح من اعز الناس %D8%AA%D8%B3%D9%84%D9%85%20%D8%A7%D9%8A%D8%AF%D9%83
    ????
    زائر

مُساهمة من طرف ???? الأحد فبراير 28, 2010 9:07 pm

نونا دااااااااااااااااااااا
    الى انا حسااااااااه يانونا اووووووى
    مش رضيت اعترف بيه علشان مجرح الناس الى حبيتهم
    ابتسم واحسسهم بانى عايشة حياة غير الحياة لانى مش اعرف رد فعلهم
    انا فعلا كدة
    بس يمكن انتى زعلانه من الى بيحصل وبيواجه كل شىء علشانك وهيموت عليكى امال الى يسسبك ويبقى كل شىء راح فى لحظة يبقى ايه

بلاش تظلميه لانك لوحسيتى نار الى فى قلبى هترجعيلة
    وتقولى انك ان حالك احسن مليون حالى انا
    بلاش يانونا اسمعى منه وشوفى بدل ما تظلميه

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:55 pm