مزيكا فور ايفر

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مزيكا فور ايفر

مزيكا فور ايفر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مزيكا فور ايفر

أفلام عربى _أفلام اجنبى _كليبات _أغانى_ صور_ العاب_ يرامج

أسرة منتديات الــــعــــــوامـــــــــة تتمنى لكم قضاء أسعد الاوقات معنا زائرنا الكريم اذا كنت لم تسجل معنا فلا تتردد وسارع بالتسجيل فى المنتدى

المواضيع الأخيرة

» عيد ميلاد سعيد يا احلى واجمل محمود فى الدنيا
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالثلاثاء مايو 07, 2019 3:13 am من طرف المجلة

» احدث صور كيم كرديشان وزوجها & Kim Kardashian and Kanye West's
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالخميس مايو 08, 2014 1:12 am من طرف MADOO

» نكته واحده بس بس ان شاء الله هتعجبكوم
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالسبت نوفمبر 30, 2013 8:36 pm من طرف ميما محمد

» صور وأسماء شهداء الجيش فى رفح
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالسبت نوفمبر 30, 2013 8:35 pm من طرف ميما محمد

» عايزة ترحييييييييييييييييييييب
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالسبت نوفمبر 30, 2013 8:32 pm من طرف ميما محمد

» طريقة عمل اللحمة الباردة
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 12:15 am من طرف ميما محمد

»  مجموعة صور كيم كارداشيان
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالخميس يناير 31, 2013 1:34 am من طرف MADOO

» همسات شمس الزمان
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2012 9:40 pm من طرف شمس الزمان

» شرح الشركة العملاقة Big Money PTC للربح من الانترنت من اول التسجيل وحتى مسكـ الفلوس باليد ارجو التث
جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Emptyالسبت سبتمبر 22, 2012 4:08 pm من طرف MADOO

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

لا يوجد مستخدم

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 180 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 180 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 218 بتاريخ السبت سبتمبر 21, 2024 7:20 am

Histat

جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش

????
    زائر

جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Empty جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء ديسمبر 30, 2009 3:13 pm

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ‏ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين.

‏ واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد ‏بتاعتي؟؟

جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Bye1
    واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. ‏طرررررخ الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟" الزوجه:"ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟" الزوج: "يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع،الزوج قاعد في ‏أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه الزوج: "خير يابنت ‏الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ...
    راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

واحده وحشه بتقول لجوزها
    بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد

مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا هتعمل إيه؟" ‏قالوا "هوديها الصين" قالوا "يا راجل فى عيد جوازكوا العاشر توديها الصين، أومال فى عيد ‏جوازكوا الخمسة وعشرين هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها"

تيمور
    تيمور
    مراقب
    مراقب

ذكر عدد المساهمات : 533
    نقاط التقييم : 2

جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Empty رد: جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش

مُساهمة من طرف تيمور الأربعاء يناير 06, 2010 2:34 am

ههههههههههههههههههههههه
    مشكوووووووووووووووووووووور
    كل حاجة بحلم بيها حبيبى كنت بشوفها معاك وعايزنى ازاى انساك مش ممكن ولا هتصور انى هاعيش وانا مش وياك وانا كل حياتى معاك

جنان جنان جنان نكت حلوة قويييييييي المتجوزين ميخشوش Anime15

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 7:42 am